Cine suntem?

Acest website rulo.ro este administrat de către SC JDG KALITTE SRL.
Încheierea contractului de prestari servicii are loc în momentul semnării acestuia sau în momentul emiterii facturii fiscale (acest document ține loc de contract conform legislatiei româneşti) şi nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email sau alte mijloace de comunicare a confirmarii automate de primire a comenzii.
Folosirea acestui site implica acceptarea acestor termeni şi conditii. Pentru folosirea în bune conditii a site-ului, vă recomandăm citirea cu atenție a termenilor şi conditiilor. Firma JDG KALITTE SRL îşi asuma dreptul de a face modificari ale prevederilor fără o notificare prealabila. Ultima versiune a prevederilor se poate afla la pagina “Termeni şi Conditii”.
Drepturile de autor
Continutul acestui site – texte, imagini, logo-uri, elemente grafice, baze de date – este proprietatea JDG KALITTE SRL SRL și este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor (Legea nr 8/1996). Folosirea fara acordul JDG KALITTE SRL a oricarui element din cele enumerate se pedepseşte conform legilor în vigoare.
Prezentele Condiții Generale definesc condițiile de utilizare a site-ului rulo. de către potențialii vizitatori sau clienți. Accesând și navigând pe acest site, acceptați termenii de utilizare descriși în continuare.

Cum rezervați?
Pentru a beneficia de serviciile noastre de închirieri este recomandat să faceți o rezervare fie telefonic sau pe whatsapp la unul din numerele de telefon 0744395488/0745096226 , fie prin email la office@rulo.ro, sau direct online prin formularul de rezervare, în care va trebui să precizați nume si număr de telefon, precum și o adresa de email, data preluării și data returnării.
Considerăm o zi de închiriere de azi de după ora 15.00 până a doua zi la ora 12.00.

Toate rezervările se confirmă de către noi. Nu aveți nicio obligație pecuniară la momentul rezervării.
În perioadele din sezonul aglomerat, 01 iunie-30 septembrie, precum și de sărbători sau în weekenduri, rezervările se pot face cu cel puțin 10 zile înainte de preluare și în oricare alte cazuri, cu cel puțin 7 zile. Toate rezervarile se reconfirmă cu 48 ore înainte de preluare. Nerespectarea acestui termen atrage anularea rezervarii din oficiu.
Pentru grupuri mai mari de 10 persoane se discuta de la caz la caz, în funcție de disponibilitatea echipamentelor.
În orice situație în care se dorește renunțarea la rezervarile facute din orice motiv, vă rugăm sa ne anunțați, pentru a putea debloca echipamentele.

Ce și cum plătiți?
Vă oferim, spre închiriere, corturi si echipamente pentru camping pentru perioade de 3 zile, 5 zile sau 7 zile.

Dvs puteți alege o variantă dintre cele trei sau puteți opta pentru alt număr de zile, caz în care veți primi o ofertă personalizată.

Prețurile pot suferi ușoare modificări în funcție de sezon și numărul de zile ales. Nu vor fi afectate, însa, rezervările confirmate cu 48 de ore înainte de preluare sau contractele deja semnate la momentul modificării.

Valoarea minima a serviciilor de închiriere este de 150 lei, sumă în care nu sunt incluse garanțiile.

Pe lângă plata aferentă perioadei alese, se va percepe și o garanție, echivalentă cu valoarea totală a produselor închiriate, care va fi returnată după folosirea și aducerea echipamentelor în depozit, dar nu mai târziu de 7 zile lucrătoare.

Pentru preluarea echipamentelor, în acest sezon, vă așteptăm la depozitul nostru din Bucuresti, str. Veseliei 5A, Sector 5, (vezi harta ), între orele 9.30-20.00, de luni până vineri. Pentru cazuri în afara orelor de program se va discuta direct, de la caz la caz, în funcție de disponibilitate.

Plata se va face integral cu 48 de ore înainte de ridicarea echipamentelor, dacă alegeți să plătiți prin transfer bancar sau la ridicarea echipamentelor dacă alegeți să plătiți numerar.

Cum preluați/returnați echipamentele?

Închirierea corturilor si accesoriilor pentru camping, numite mai jos echipamente, se face în baza unui contract de închiriere semnat de client la ridicarea echipamentelor din depozit, contract care va cuprinde termene și condiții, tipul și numărul echipamentelor închiriate, drepturi și obligații ale părților, tarife de închiriere și total de plată, precum și o copie atașată după actul de identitate al clientului.

Toate echipamentele noastre sunt verificate după fiecare recepție. La predare, pe lângă contractual de închiriere se întocmește și un proces-verbal de predare-primire. Dăm posibilitatea clientului să facă o verificare proprie, dacă dorește, înainte de preluarea echipamentelor.

Folosirea echipamentelor se va face exclusiv în scopurile recomandate și cu respectarea condițiilor de folosire specificate de producători, altminteri deteriorările echipamentelor din cauza nerespectării acestor indicații vor fi imputate clientului.
La returnare, toate echipamentele sunt verificate împreună cu clientul pentru eventuale defecte, dar și pentru conformitate.

Neconformități sau defecte (echipamente lipsă, rupte, sfâșiate, murdare, pătate de mâncare, de băuturi alcoolice, de cafea..etc, care se constată la recepție atrag plăți penalizatoare care se vor retrage din garanția lăsată la predare, valoare totală constituită din contravaloarea reparațiilor și sau/curățătorie plus 20 %, plus cuantumul chiriei echipamentelor deterioarate pe zilele cînd sunt scoase din uz.
Dacă se întârzie returnarea echipamentelor, se va retrage din garanția lăsată la primire chiria echivalentă cu perioada de întârziere, nu mai mult de 5 zile calendaristice. Dacă se întârzie returnarea echipamentelor peste 5 zile, se consideră de drept intrate în proprietatea clientului și garanția nu se mai returnează. În cazuri speciale de forță majoră, se comunică prin telefon sau email situația către rulo.ro și se discută de la caz la caz soluționarea pe cale amiabilă.